120 اسفراینی در کارگاه "تربیت رسانه"ی مسجدی ها شرکت کردند
120 اسفرايني در کارگاه "تربيت رسانه"ي مسجدي ها شرکت کردند
با هدف آموزش تربیت صحیح فرزند؛

120 اسفراینی در کارگاه "تربیت رسانه"ی مسجدی ها شرکت کردند

مدير کانون فرهنگي هنري محبان الزهرا سلام الله عليها اسفراين از برگزاري کارگاه آموزشي "تربيت رسانه" با حضور 120 فعال مسجدي در اين شهرستان خبر داد.
شناسه خبر : 52770 تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۱۸

«غلامحسن امیری»، مدیر کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا  سلام الله علیها اسفراین با اعلام این خبر به روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت:  این کارگاه آموزشی از سلسله کارگاه های آمئوزشی طرح استانی "زندگی پویا" است که از سوی حوزه فرهنگی و هنری ستاد کانون های مساجد استان برنامه ریزی و اجرا شده است.

 

 

وی افزود: آموزشی سواد رسانه و تشریح  اثرات مخرب فضای مجازی در تربیت کودکان را از جمله مسایلی بود که برای 120مخاطب حاضر که اغلب از والدین و فعالان مسجدی بودند تشریح شد.

 

امیری حجت الاسلام حسین مهری پور، رییس ستاد اقامه نمازاسفراین و از مشاورین خانواده را استاد این کارگاه معرفی کرد.

 

وی در توضیحی تکمیلی گفت: این کارگاه با محکومیت اعمال جنایتکارانه ایادی کفر و اسرائیل غاصب و اعلام حمایت از مردم غزه و روضه حضرت زهرا سلام الله علیها پایان یافت.

 

 

گفتنی است؛ کارگاه آموزشی " زندگی پویا" از طرح های تدوین شده و اجرایی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی است که با هدف آموزش مهارت های زندگی شامل  آگاهی های قبل از ازدواج، تربیت فرزند، سواد رسانه  و مهارت های زندگی با همکاری کانون های مساجد استان در مناطق شهری و روستایی اجرا می شود. که در فصل جدید  و از مهرماه، با تبیین سبک زندگی اسلامی به قوت برنامه ریزی و در حال برگزاری است.

 

پایان/